Contoh Karangan Seronok Bercuti Bersama Keluarga

19 AT Murid menulis karangan berdasarkan kerangka karangan. KB Menghubungkaitkan Kontekstual Memindahkan maklumat Kata Kerja Aktif Transitif.


Pin On Alif

Nilai Murni Kerjasama Ilmu Kemasyarakatan Strategi P P.

. Murid membina kerangka karangan berbentuk naratif dan imaginatif berdasarkan gambar. Yang dan to di the of a and by on in untuk dengan View ini aku for Post Po ke dalam PM this tidak yg dari ada is akan Posted Poed Malaysia pada Blog. Aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya kita untuk mereka ada tahu dengan bisa dari tak kamu kami adalah ke ya orang tapi harus pergi baik dalam sini.

334 Murid bercerita berdasarkan gambar.


Ibu Saya Contoh Karangan Tahun 3 Zafrina Karangan Hafalan Buku

Comments

Popular posts from this blog

Cara Pasang Butang Baju Melayu Johor

Lagu Kamulah Takdirku Download

Lukisan Saya Pakai Baju Melayu